Ден 49 "HDD surprise " 25.03.10

Четвъртъъък Още малко и седмицата е свършила..тук вече спомените ми идват :D Деня започна с 4 (учебни) часа труд по един проект, който ще покажа по-надолу в поста. Все пак успяхме (щом имам материал, който да покажа), а след това трябваше да играя футбол..йеей..Обичам да играя с класа си, но за съжаление този път единият от вратарите (Крис от A.S.S. в този случей) отказа да варди в този мач. Та се наложи аз като капитан на отбора да поема инициатива (сложна дума..) и да намеря вратар. Но понеже всички ми отказаха трябваше аз да вардя...уааа.. Чуствах се извън мястото си :D Както и да е успях да се справя като изтървахме (казвам изтървахме понеже бяхме аз и моите защитници - Дичо и Крис които удържахме головата линия пресечана само 2 пъти..за разлика от чуждата - 4 ). Главно това е от ден 49...утре е 50 ден от който пиша...все още не мога да повярвам :D За малко да забравя да постна видеото..

Няма коментари:

Публикуване на коментар